fbpx

Ik zoek opdrachten in de zorg

    Werken voor Zorg Vooruit





    Waarom Zorg Vooruit?

    Zorg Vooruit is een zorgbureau dat gespecialiseerd is in het bemiddelen van personeel in de zorg.

    Bij Zorg Vooruit kun je terecht voor gekwalificeerde zorgprofessionals.

    • Maatwerk
    • 24/7 bereikbaar
    • Eenvoudig factureren
    • Eenvoudig planningssysteem
    • Flexibel inzetbaar
    • Weet met wie je werkt
    • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en groei

    Heb je vragen over de mogelijkheden die wij jou kunnen bieden, bel dan naar 06 11 23 30 57

    Of stuur ons een e-mail

    Zorg Vooruit biedt

    Wanneer je als zorgprofessional voor bemiddelingsbureau Zorg Vooruit kiest, dan kies je voor flexibiliteit en kwaliteit. Wij zorgen voor kwalitatieve opdrachtgevers en jij kunt aan de hand van je eigen flexibiliteit werken wanneer en waar jij maar wilt.

    Zorg Vooruit is een betrokken bemiddelaar die met jou en jouw opdrachtgever afspraken maakt. Namens de opdrachtgevers zorgen wij ervoor dat jouw documenten netjes in orde zijn. VOG, diploma’s en registraties, wij controleren al jouw geleverde documenten.

    Wij vinden het belangrijk dat je in staat bent problemen te signaleren en vervolgens je bevindingen te rapporteren. Sta jij stevig in je schoenen en kun je adequaat handelen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

    Kom in beweging!

    Blijf jezelf ontwikkelen door je aan te sluiten bij Zorg Vooruit. Bij ons kan je als zzp’er werken, maar je hebt een team achter je staan wanneer je ons nodig hebt. Zo werk je zelfstandig, maar ben je nooit alleen.

    Keuze genoeg

    Er is bij Zorg Vooruit niet één richting. Er is keuze genoeg. Ga je voor begeleider in de GGZ, een thuiszorgroute in de ouderenzorg of een nachtdienst in de gehandicaptenzorg? Wij hebben het allemaal!

    Jij beslist

    Wil je elke maandag werken, alleen tijdens het weekend of ben jij altijd beschikbaar? Jij geeft aan wanneer en waar je kan werken. Wij leggen onze opdrachtgevers voor, maar jij behoudt de regie.

    Weet met wie je werkt

    Wij maken gebruik van een flexibel planningssysteem. Jij geeft aan wanneer je kunt werken en afgestemd op jouw beschikbaarheid, word jij ingedeeld. Naast het planningssysteem, zorgen wij er ook altijd voor dat er persoonlijk contact is.

    Makkelijk je financiën regelen

    Via ons planningssysteem kun je makkelijk je uren inzien, aanpassen en goedkeuren. Dit geldt ook voor het opstellen van je factuur. Wij zorgen ervoor dat we je factuur elke maand op tijd betalen. Zo weten we allebei waar we aan toe zijn.

    Groeien kan altijd

    Bij Zorg Vooruit stimuleren wij ontwikkeling en zelfontplooiing. Wij bieden cursussen en modules aan waardoor jij altijd op de hoogte bent van het laatste nieuws en is er tegelijkertijd mogelijkheid tot groei. Zo hanteren wij een hoge kwaliteit.

    Veel gestelde vragen

    Het ligt eraan voor welke functie je solliciteert. Ben je begeleider? Dan dien je in het bezit te zijn van minimaal een niveau 4 MBO zorgdiploma en dien je 2 jaar werkervaring te hebben. Het is een pre als je over een agressie certificaat en medicatie certificaat bezit. Wil je aan de slag als gehandicaptenbegeleider? Dan is het een pre als je kan tilliften. Wil je aan de slag in de thuiszorg? Dan dien je in het bezit te zijn van minimaal een niveau 3 MBO zorgdiploma (als VIG’er) en dien je je certificaten, zoals medicatie toebrengen, in orde te hebben. Voor alle zorgmedewerkers geldt, het is een pre als je SKJ geregistreerd bent.

    Om bij ons ingeschreven te worden als zzp’er, heb je de volgende documenten nodig:

    • Kopie paspoort of ID
    • KVK uittreksel
    • VOG (niet ouder dan 6 maanden), deze kunnen wij ook voor je aanvragen
    • Bewijs van inschrijving in DUO van je zorg gerelateerde diploma en je originele diploma
    • Zorg gerelateerde certificaten (zoals medicatie, agressie, BHV etc.)
    • CV
    • Kopie bankpas
    • Polisblad beroepsaansprakelijkheidsverzekering
    • Klachtenportaal inschrijvingsbewijs
    • Btw-nummer bewijsdocument
    • Verklaring betalingsgedrag van de Belastingdienst (volgens WKA-wet)
    • SKJ registratie (indien in bezit)

    Om bij ons ingeschreven te worden in loondiest, heb je de volgende documenten nodig:

    • NAW gegevens
    • IBAN nummer / kopie bankpas
    • Kopie identiteitsbewijs (voorkant en achterkant)
    • CV
    • Diploma
    • Certificaten
    • VOG; Niet ouder dan zes maanden, anders kunnen wij het aanvragen

    Een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) is je bewijs van goed gedrag. Je kunt zelf een VOG online aanvragen via de website van de overheid. Als je dit liever via ons regelt, dan kan dit ook! Met jouw persoonsgegevens vragen we gemakkelijk een VOG voor je aan. Wij hebben een VOG van maximaal 6 maanden oud nodig en zullen elk jaar vragen om jouw VOG te vernieuwen.

    Een klachtenportaal is een verplicht document die wij nodig hebben voor je inschrijving. Wanneer je bent ingeschreven als lid bij Klachtenportaal Zorg geef je de cliënt de mogelijkheid een klacht op de juiste wijze te laten behandelen. Kies voor een klachtenregeling bij een organisatie die is aangesloten bij Stichting klachtenregeling.nl en welke is erkend door de rijksoverheid. Bijvoorbeeld SoloPartners. Dit is een middelgrote organisatie die zich volledig richt op de zzp’er in de zorg. Zij bieden verschillende pakketten aan, zodat zzp’ers geholpen worden te voldoen aan de Wkkgz.

    De intake gesprekken (van ongeveer 30 minuten) vinden standaard plaats bij ons op kantoor in Rotterdam. Tijdens dit gesprek nemen we onder het genot van een kopje koffie jouw cv door en vertellen we over de diensten, onze opdrachtgevers en onze verwachtingen en werkwijze. Woon je niet in de buurt? Dan kunnen wij (na overleg) ook videobellen.

    Vanwege de huidige Corona maatregelen is het momenteel mogelijk om je sollicitatie digitaal te houden, geef daarom je voorkeur vroegtijdig bij ons aan.

    We behandelen jouw sollicitatie binnen 2 weken. Als je wordt uitgenodigd voor een intakegesprek nemen we jouw cv door en vertellen we jou over de diensten en onze opdrachtgevers. We vragen je om per e-mail al jouw documenten bij ons aan te leveren en zodra we alles binnen hebben en gecheckt hebben wordt de overeenkomst gemaakt. Als we deze ondertekend van jou hebben ontvangen kun je direct aan de slag. Je kunt dus beginnen met werken zodra al jouw documenten in orde zijn. Hoe sneller je dit hebt geregeld, hoe eerder je kunt beginnen!

    Tijden je sollicitatie gesprek krijg je te horen hoeveel je gaat verdienen als zzp’er bij Zorg Vooruit.

    Nee, bij Zorg Vooruit rekenen wij geen bemiddelingskosten. Je kunt dus direct aan de slag!

    Nee, wij bieden momenteel zelf geen cursus aan. Wil je een cursus volgen? Zoek er dan één bij jou in de regio.

    ORT is onregelmatigheidstoeslag. Dit krijg je op onregelmatige tijden die je werkt. Bij ons geldt een ORT van 120%. Dit verdien je op een officiële feestdag of bij een nachtdienst.

    Werken voor Zorg Vooruit als zorgprofessional, bel dan 06 11 23 30 57
    Of meld je online aan